GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Hoppas julen varit bra med mycket mat och trevliga stunder med nära och kära, nyårsafton lika så, många brukar lägga nysårslöften som man inte orkar hålla. Mitt var iallafall att träna mina hästar med nya tankar och ideér. Att lova något med mat, godis eller träna mera själv är ingen idé, brukar bara ha motsatt effekt. Vissa klarar det vissa andra har inte samma karraktär, lite av varje, lagom är bäst funkar säkert mest. Vi får väll se om jag håller mitt löfte och lyckas med några större framgångar. Ps ska faktiskt träna själv också. Vare sig vi möts på travovalen eller i joggningspåret i år hoppas jag att ni alla får ett roligt och framgångsrikt 2011. Först ut av fryksdalingarna det nya året är Jenny Eriksson som startar med fyra hästar på Momarken 4/1, KING VILLE, LASS GALAX, ABSOLUT BÄST och ELLINGTON S.I.R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0